zaterdag 13 juni 2009

we're on the road again

onze zoveelste tegenslag is niet verwerkt maar heeft ook een plaatsje gekregen. we moeten vooruit en alle energie benutten die we kunnen voortbrengen.
ondertussen ben ik alweer aan 't spuiten. gisteren naar aalter geweest voor een bloedafname die bevestigde dat ik mocht beginnen. loïc was mee want ik had geen opvang voor hem. zo heeft hij ook eens gezien waar zijn mama altijd naartoe sjeest zo vroeg in de morgen.

de gonal-f is verhoogd met 100 eenheden. dit zal er normaal gezien voor zorgen dat ik dit keer meer eicellen produceer.
volgende week donderdag moet ik dan voor echo en bloed.

toen we naar buiten gingen bij de dokter liep ik ineens de mama van bertje tegen het lijf (zie bericht van 26 mei). zij was daar wel voor leukere doeleinden: controle van haar 8ste week zwanger zijn.

allé, we zijn dus weer vertrokken, met iets meer bagage dan de vorige keer.
blijkbaar begint de bagage in kilo's ook duidelijk te worden, een collega vroeg aan een collega of ik misschien zwanger ben... :-|. m'n traanklieren hebben weer een goeie spoeling gekregen die dag..

Geen opmerkingen: