donderdag 4 juni 2009

hoera!

ik heb een symptoom! sedert gisteren heb ik last van pijn in m'n onderrug. vandaag al veel meer dan gisteren. dit kàn een symptoom zijn van zwanger zijn. maar het kan natuurlijk evengoed een gevolg zijn van scheef te liggen in m'n bed.
ik meen mij toch te herinneren dat pijn in m'n onderrug al een paar keer het eerste symptoom was van zwangerschapshormonen die door m'n lichaam gierden. zo raar, ik ben nu al 6 keer zwanger geweest in m'n leven en iedere keer opnieuw moet ik zo hard m'n best doen om me te herinneren hoe het er al die andere keren aan toe ging. wanneer wordt welk kwaaltje duidelijk??
pijn in m'n borsten heb ik niet, gegroeid waren ze al :-).
blijf met je voeten op de grond meisje, nog 5 keer slapen en je weet hoe fantasierijk óf hoe medisch onderlegd je bent.

Geen opmerkingen: