dinsdag 9 juni 2009

:'-(

de test is weeral negatief..... ik weet niet hoelang ik dit nog volhou..

deze morgen, op weg naar de dokter, heb ik een huilbui gehad van oostende tot in beernem. ik dacht bij mezelf: zie me hier nu rijden gelijk een onnozelaar, om 6h30 op de autostrade, om in verwachting te geraken. iets wat voor andere koppels een plezante belevenis is in bed is voor ons een regelrechte hel!!
op de terugweg heb ik dan nog bijna een ongeluk gehad, geslipt door de regen, 180° graden gedraaid en net niet tegen m'n voorganger gebotst. een echte klotedag is het!
ik ben er agressief van. het enige waar ik nu zin in heb is gooien met vanalles, slaan en schoppen, echt waar!!

ik haat het. en ik haat collega's die hetzelfde meegemaakt hebben als ik maar nu, sedert ze een kind hebben, het niet meer nodig vinden om rekening te houden met mijn gevoelens. kun je ooit vergeten hoe pijnlijk zoiets is??

freya van den bossche heeft meer chance dan ik, was het eerste wat ik hoorde op de radio deze morgen. er zijn leukere berichten om de dag mee te beginnen, ik zweer het.

3 opmerkingen:

cilousa zei

Héél veel sterkte.

Mijn maag krimpte samen als ik je titel zag. Ik was al een paar dagen niet meer komen kijken en nu ik al de vorige berichtjes zie vol hoop zit ik hier met een krop in mijn keel en tranen in mijn ogen.

Het is allemaal zo oneerlijk, hoe wreed het kan zijn.

Door dit alles samen met je te volgen ben ik ook veel gevoeliger geworden qua baby-nieuws in de media en je kan geen avond tv kijken of er is wel een confronterend bericht van iets in het nieuws of een realityprogramma waar ik dan telkens bij aan jou moet denken, hoe erg moet het dan wel niet zijn om in jou schoenen dit te moeten zien.

Ik denk dan altijd dat het een geluk is dat je zo'n sterke vrouw bent, maar dat heeft ook zijn grenzen.

Ik wou dat ik iets kon zeggen of doen om je te troosten maar weet niet eens hoe ik op zoveel verdriet moet reageren.

Knuffels Cindy
xxxxxx

Bo zei

goh ik weet eigenlijk niet wat zeggen. waarom toch, je zal je dat ook al honderd keren afgevraagd hebben. al die moeite die jullie doen, dat kan nu toch niet allemaal voor niks zijn ...
volgende keer ga ik met je mee, ik zal vroeg opstaan en je voeren ... zodat je niet alleen bent en op de weg moet letten, dat is toch iets dat ik kan doen ...
dikke knuffel
MW

Ilse Neirynck zei

Lieve Steetje,

Weet als je het moeilijk hebt dat je steeds bij mij terecht kan. Een luisteren oor kan deugd doen. Ben wel geschrokken te lezen wat betreft die slippartij. Schatje toch, moest er iets zijn wat ik zou kunnen doen om je dit zwaar verdriet te besparen, ik zou alles doen. Ik weet dat het kl...cliché klinkt, maar je mag de hoop niet opgeven. Eens zal je wel het geluk hebben. En zal deze periode een nare herinnering zijn.
Veel sterkte schatje...