vrijdag 26 juni 2009

6 voor de moeite

ik had gehoopt op meer maar al bij al ben ik blij met de oogst: 6 eicellen.
de punctie is goed verlopen maar de verdoving is me slecht bevallen... dat is de eerste keer in m'n leven dat ik ziek ben na een volledige verdoving.
toen ik thuiskwam ben ik direct naar m'n bed gegaan voor een dutje van een uur of twee. gelukkig heb ik niet moeten overgeven. hopelijk voel ik me morgen wat beter want nu ben ik niet veel meer waard..:-s
om 14h morgen mag ik bellen naar het labo om te weten hoeveel eicellen er bevrucht zijn. in tegenstelling tot de vorige keer gaan ze nu alle eicellen bevruchten met de ICSI methode. bij de eerste poging bleek dat ICSI meer embryo's opleverde dan IVF, vandaar.
ik heb vorige week een good luck-kaarsje gekregen van de gonal-f fabrikant, ik zal het sebiet aansteken se.

hier kun je zien hoe zo'n pickup gebeurt:

http://www.youtube.com/watch?v=aUQJuYe3D4g

Geen opmerkingen: