zondag 21 juni 2009

actie en reactie

dat trok er al meer op! m'n smarties zijn ondertussen geëvolueerd tot mooie marshmellows. mijn lichaam reageert dus goed op die menopur. en dat is maar goed ook want ik ontzie het toch elke avond om die spuit te geven. 4 ampullen is een redelijk groot volume om toe te dienen en nadien blijft die plek toch een tijd pijnlijk en branderig.
vrijdagavond zat ik op een bbq en heb ik verpleegstertje op het toilet moeten spelen. een collega vroeg me later 'en, komt er nog een broertje of zusje voor loïc?' (grrr, ze had bijna een kwak cocktailsaus in haar oog van me). ik antwoordde 'zeg nooit nooit..' en bij mezelf dacht ik 'je zou eens moeten weten wat ik zonet stond te doen in 't toilet..'.
anyway, nu nog 3 dagen extra menopur spuiten en woensdagmorgen terug op controle. hoogstwaarschijnlijk dan 's avonds pregnyl en op vrijdag pickup.

Geen opmerkingen: