dinsdag 14 april 2009

eitjes na pasen

vandaag was het echo-dag. om 7h30 stelde dr decleer vast dat ik in m’n rechtereierstok 5 eicellen heb en links zitten er 4. ze zijn echter nog aan de kleine kant, bijgevolg moet ik vanaf vandaag een hogere dosis gonal-f spuiten nl. 300 ipv 225. wat decapeptyl betreft is het vanavond de laatste prik.

vrijdagmorgen moet ik terug voor een nieuwe echo. dan zal het duidelijk zijn wanneer de pickup van de eicellen zal gebeuren, vermoedelijk is dat volgende week dinsdag.

jonathan moet niet werken die dag, dat komt goed uit.

het is bijna niet te geloven maar ik ben op een week tijd 1 kg verdikt…:-s. ik krijg ineens flashbacks van een ex-collega die tijdens haar ivf-spuit-periode zo’n gezwollen buik had dat het precies leek alsof ze al 5 maand zwanger was…. help! bestaan er cursussen ‘complexen-overboord-gooien’?? woensdag en zaterdag ga ik shoppen, mijn zaagmachien zal goed draaien in het paskot (bij deze zijn mijn shoppingpartners gewaarschuwd ;-))

Geen opmerkingen: