donderdag 24 februari 2011

lichte vooruitgang

jaja, we boeken een lichte vooruitgang. muis is toch een stukje gedaald en m'n baarmoederhals is ook al beetje verstreken. dat zijn goeie tekens. vandaar ook het vochtverlies van gisteren én deze nacht (moeten opstaan vannacht om droog ondergoed aan te trekken en een maandverband erin te leggen, zo erg!). helaas alles nog zo dicht als een bretoense oester.
morgen moet ik een klein uurtje aan de monitor gaan liggen op de materniteit en dit elke 2 dagen herhalen. mocht ik tegen donderdag nog niet spontaan bevallen zijn dan moet ik 's avonds 'binnen' en zal ik toch heel lichtjes en voorzichtig ingeleid worden. als dat ook niets uithaalt dan wordt het sowieso een keizersnede op vrijdag 4 maart.

ik ben blij dat ik nu een scenario heb, dat maakt het wachten toch een beetje draaglijker.

1 opmerking:

Lie zei

Lol zeg, Bretoense oester :-)
Aller, 't begint te korten.
Het blijft toch een ongelooflijk verhaal hoor... Zoveel pogingen die op niks uitdraaiden en boem pats daar was ze dan ineens.

't Zal er ééntje zijn met een eigen wil, hoor, dat staat nu al vast! :-)