vrijdag 4 februari 2011

countdown

gisteren mochten we nog eens op controle bij de gyne.
net zoals de vorige keer, nog altijd geen opening, niks van indaling te zien (en dat is te merken aan het uitschuiftafeltje dat net onder m'n borsten plakt en bijgevolg geweldig tegen m'n longen duwt).
dit betekent dat de kansen op een keizersnede stilletjesaan vergroten. gezien de vorige geboorte met een keizersnede gebeurd is kan de bevalling niet ingeleid worden. ik loop dan het risico dat het litteken scheurt. en bij geen of te weinig indaling moet er normaal gezien sowieso ingeleid worden. vandaar...
ze gaan me maximum een week over tijd laten gaan.

ondertussen heb ik enkels als boomstammen en voeten als speldenkussens. wanneer ik 's avonds m'n kousen afdoe dan zie je zo de elastiek in m'n benen staan. en 's morgens bij het opstaan nog altijd...
ik ben de elegantie zelve tegenwoordig.

nog 7 keer werken (jiehààà) en dan EINDELIJK op z'n minst 1 week rust. tenzij madam zich vroeger aanmeldt natuurlijk.

het muizeke weegt ondertussen al 2,8kg by the way. als ze de komende weken zal blijven stampen en manoeuvreren zoals ze nu doet dan zal ze niet veel meer verdikken. calorieën dat die verbrandt!

volgende checkup binnen 2 weken.

Geen opmerkingen: