donderdag 17 februari 2011

R.U.S.T.

je kunt niet geloven hoe ik mezelf vooruit heb gesleept naar vandaag: mijn allerlaatste werkdag!
7,5 uren aan een stuk op een bureaustoel zitten, dat ging echt niet meer. ik probeerde het iets minder lastig te maken door heel de dag te schuiven en te draaien op die stoel, waarschijnlijk tot grote ergernis van m'n buurvrouw-collega. en dan die plasmomenten... 2 à 3 keer per uur, langer houd ik het niet vol. gevolg is dat ik kloven in m'n handen heb van al dat handenwassen na de toiletbezoekjes!
ook het gefocust blijven op de job was een grote uitdaging de laatste weken. ik was er met m'n hoofd niet meer bij, met m'n gedachten in andere oorden.
steenmoe ook. mijn lieve j. heeft al heel de week de vroege shift, staat om 3h 's nachts op en ik lig dan te piekeren, te draaien en te keren, tot ik rond een uur of 6 in slaap val. 25 minuten later loopt dan de wekker af.
:)
vanaf nu kan ik dutjes doen overdag, dat zal van mij een heel ander mens maken!

gisterenavond zijn we naar de gyn geweest. muis is nog altijd niet ingedaald (of wat dacht je), hoogstens een heel klein beetje gezakt. het is afwachten nu. volgende week donderdag, daags voor m'n uitgerekende datum, een nieuwe checkup.

ik was enorm onder de indruk bij de echo, door iets kleins. ineens wees de dokter erop dat je wat nekhaar kon zien zweven in het vruchtwater. redelijk veel haar eigenlijk. ik wist niet eens dat je het haar kon waarnemen op een gewone 2D-echo. we zullen dus een serieuze haardos zien verschijnen binnenkort (tenminste, als het niet bij een nektapijtje blijft :D)

2 opmerkingen:

Lie zei

En? En? Nog een dikke week of zo zeker? Eind februari?
Ik volg nog altijd mee hoor! Zeer benieuwd naar de eerste berichten over jullie dochter... Dat ze maar snel komt! ;-)

Billie zei

het is uitgerekend voor de 25ste, nog exact een week dus. maar het zal sowieso later zijn. ten laatste op 4 maart hou ik haar in m'n armen.

hoe onrealistisch klinkt dat niet!!