dinsdag 22 februari 2011

stick a fork in me. i'm done!

ze mag komen. ik ben er klaar voor, mentaal en zeker ook lichamelijk. ttz, ik ben er lichamelijk klaar voor om weer een normaal lichaam te hebben. eentje die mobiel en lenig is, die zonder problemen kousen en schoenen kan aantrekken en die geen 3 minuten nodig heeft om uit de sofa te geraken.
deze morgen naar de pedicure geweest want het is nu toch al een paar maanden geleden sinds ik de laatste keer m'n voeten deftig kon verzorgen.
positief is wel dat ik geen gezwollen voeten en enkels meer heb sedert ik gestopt ben met werken. misschien is een staand beroep dan toch beter voor zo'n kwaaltjes.

kom er schot in de zaak? ik weet het niet. aan de ene kant denk ik van wel. mijn rechterlies doet zeer en ik voel toch wel een druk die dagelijks toeneemt, zo ter hoogte van m'n schaambeen. de druk van muis op muis eigenlijk :).
aan de andere kant: naar 't schijnt kun je aan de buik zien dat de baby ingedaald is. wel, als je mij in profiel ziet dan is mijn tafel nog altijd eentje om aan te zitten met een barkruk ipv een laag salontafeltje, if you know what i mean.

donderdagmorgen weten we meer.

1 opmerking:

Sasbelgie zei

suc6 de komende zeer spannende dagen. sasbelgie