zaterdag 28 augustus 2010

wedding bells

om een buitenlands kindje te kunnen adopteren moet je getrouwd zijn. daarom hebben wij een tijdje geleden een datum vastgepind om te trouwen.
die datum was gisteren. sedert gisteren ben ik dus officieel mevrouw T. :).
gezien de adoptie hoogstwaarschijnlijk niet meer doorgaat was het trouwen niet noodzakelijk meer maar we wilden er toch mee doorgaan want eigenlijk is het ook omdat we mekaar graag zien ;).
we hebben niet alleen genoten van ons feestje maar ook van de vele lieve attenties van vrienden en collega's.
net zoals het (nog altijd) raar en ongeloofwaardig aanvoelt om zwanger te zijn is het ook een zotte gedachte dat ik zwart op wit van straat ben :)

3 opmerkingen:

Lie zei

Proficiaaaaaaaaaaaaat!!!! xxx

libra79 zei

Proficiaaat! Wat een toeval!!!
We zijn ook getrouwd op 27 Augustus maar 5 jaar geleden :))

liesje zei

Proficiat!

Via Lie kom ik net bij jou terecht. Meid, zorg goed voor jezelf en ga er voor. Succes! (en dat moe zijn trekt wel bij. Ik wou ook nooit zeuren tijdens de zwangerschap, want ik wou het al zo lang, maar eerlijk is eerlijk: ik vond het op het einde toch echt wel zwaar en sorry, zeuren en zagen moet dan toch wel eens kunnen...) Geniet er van!