vrijdag 25 september 2009

pijnlijke woorden..

...daarnet aan de telefoon: er is een zwangerschap geweest, helaas van korte duur. mijn hcg-waarde is gedaald. het 5de miskraam is een feit.

deze morgen hebben we mijn vermoedens uitgebreid besproken tijdens de consultatie. de dokter zei dat ik gelijk kon hebben maar dat er toch nog kans was op een positief resultaat. blijkbaar heb ik onbewust toch nog wat hoop gekoesterd want dit telefoontje heeft me weer uit m'n lood geslagen..

maandag ga ik terug werken, kwestie van de kerk in het midden te houden. ik kan niet beloven dat het met veel vreugde zal gepaard gaan..

1 opmerking:

mamarijke zei

hey billie -florence

wat is het toch oneerlijk hé
eerst die hoop en dan weer niets
ik wens je heel veel sterkte toe maandag want het is niet gemakkelijk hé om met slecht nieuws in je hoofd en je hart vrolijk te proberen zijn
hopelijk kunnen jullie dit snel een pllatsje geven en vinden jullie de moed om door te gaan.
het is erg dat we zoiets moeten doormaken hé om te beseffen dat we een sterke relatie hebben ma ja toch nog een voordeel dan

hele dikke knuffel en veel sterkte vanwege melika (dvo)