maandag 7 september 2009

boterhammen en chocomousse

een relatief goeie oogst gisteren in het jan palfijn. ze hebben 7 follikels kunnen recupereren. nu nog hopen dat ze alle 7 rijpe eicellen bevatten.
de ingreep is goed verlopen. al weet ik nu wel zeker: mocht er een volgende keer komen dan mag ik NIKS eten nadat ik wakker geworden ben. ik was weer zo mottig als iets, ondanks het medicament tegen misselijk zijn dat ik gekregen had tijdens de narcose.
ik had me nochtans voorgenomen om niets te eten maar ja.. je ligt daar scheel van de honger (want je moet nuchter blijven), wat doe je dan.. het eerste woord wat ik uitbracht nadat ik m'n ogen opendeed was 'chocomousse'. en daarna 'dame blanche'. dat hadden ze helaas niet, het is een witte boterham met kaas geworden :-).

deze namiddag mag ik bellen om te weten hoeveel eitjes er bevrucht zijn.

Geen opmerkingen: