vrijdag 11 september 2009

het bleitmonster

het zwarte bleitmonster heeft weer maar eens toegeslagen. dit keer zit ik er mentaal door vrees ik. deze morgen ben ik naar de huisarts geweest (gaan bleiten) en ze vindt het absoluut noodzakelijk dat ik een tijdje thuisblijf. ik kon me eigenlijk toch niet meer concentreren op m'n werk, alles was teveel.
ze heeft me ook doorverwezen naar een accupuncturiste die zich ook bezighoudt met vruchtbaarheidsproblemen. al een tijdje was ik op zoek naar eentje in m'n buurt maar zonder resultaat. accupunctuur zal helpen om te ontspannen maar kan ook een grote, positieve rol spelen in het ivf-proces. de meeste fertiliteitsartsen moedigen het zelfs aan.
zou kuisen therapeutisch werken...?

*zucht*

2 opmerkingen:

Sasbelgie zei

oei meid toch, goed dat je nu thuis bent. Ik was 3 weken geleden ook zo ben ook 3 weken thuis geweest en vorige week 2 dagen gewerkt daarna weer vrij en vanaf morgen weer werken.

Doet je goed hoor even niet naar het werk. Al die ivf dingen zijn veel te zwaar voor ons allemaal.

x saskia

www.eendagzwanger.blogspot.com

Billie zei

hi saskia,

hoe is je consultatie bij decleer verlopen?? ga je nu verder bij hem?

laat eens iets weten é

groetjes en bedankt voor je berichtjes!