vrijdag 4 september 2009

duimen voor midweek-embryootjes ajb

alles loopt perfect volgens plan. de pickup is voor zondag.
morgenochtend moet ik wel nòg eens naar aalter voor een laatste bloedcontrole..pfff..
die auto kan zelfs al zonder mij naar de praktijk rijden denk ik!
wanneer de terugplaatsing zal zijn is nog niet zeker. dit keer zou de dokter willen wachten totdat de embryo's 5 dagen oud zijn ipv 3 dagen. gezien ze dan al in een verdere ontwikkelingsfase zitten heb je meer kans op innesteling. maar... daarvoor moet de kwaliteit van de embryo's excellent zijn. en dat weten we pas dinsdag. als ze toch niet zo perfect lijken te zijn dan gaat de transfer woensdag door.
ik hoop zooooo hard dat we kunnen wachten tot vrijdag. organisatorisch gezien komt dit voor mij beter uit maar het belangrijkste is uiteraard het verhogen van de slaagkansen.
vanavond om 23h30 pregnyl spuiten. m'n buik is ondertussen alweer een zeef :-)

1 opmerking:

Sasbelgie zei

Heel veel sterkte alvast voor de pu en ik duim dat er voor vrijdag een tp is!! Houd moed en doe rustig aan deze dagen.

saskia

www.eendagzwanger.blogspot.com