vrijdag 1 mei 2009

tik tok

het is een week geleden nu dat de transfer gebeurd is. we zitten in de helft van het wachten.
'wachten'... het is iets waarin we goed bedreven zijn geraakt de laatste 2,5 jaar. ondertussen ben ik alweer bezig met alle (ingebeelde?) veranderingen in m'n lichaam te analyseren. af en toe voel ik een steekje of een krampje in m'n buik.. zou dit de innesteling kunnen zijn? zijn m'n regels misschien op komst?
nu ja, ik blijf echt wel met de voeten op de grond, don't worry. sedert vorige week vrijdag heb ik mezelf al 2 keer 'getrakteerd' op een spuit pregnyl, dat is puur HCG (zwangerschapshormoon, ter ondersteuning van de innesteling). niet moeilijk dus dat mijn lichaam reageert en mij de indruk geeft dat daar vanalles aan 't gebeuren is in m'n baarmoeder. hopelijk is het écht wel zo.
en we wachten verder...

Geen opmerkingen: