zondag 3 mei 2009

mijn tranen en het groene monster

een dieptepunt vandaag.
ik heb in 't stad 264 zwangere vrouwen gezien. voor me, achter me, naast me. het stopte niet.
ik durf aan niemand zeggen welke lelijke en venijnige gedachten er door mijn hoofd gaan als ik ze zie lopen. ik haat ze, haat met een grote H. het is pure jaloezie, een zeer slechte eigenschap maar het is sterker dan mezelf. normaal heb ik absoluut geen last van jaloezie. ik ben dus veranderd..
het is zo oneerlijk!! waarom mogen wij niet meegenieten van iets wat de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn?? ik ben zo gefrustreerd, zo gefrustreerd... wat heb ik misdaan om zo 'gestraft' te worden?
ja dit is een klaagzang. maar het is mijn blog dus heb ik het recht om hier te zagen en te klagen.
ik heb zoveel zin om een fles wijn op m'n eentje uit te drinken. maar ik mag niet. want ik zou wel eens zwanger kunnen zijn.. wat een klucht!

het gaat niet goed met me.

Geen opmerkingen: