donderdag 7 mei 2009

...

zwangerschapstest negatief... :-(

3 opmerkingen:

cilousa zei

oh neen, ik was aan het wachten op een smsje en kdacht toch even hier kijken je weet maar nooit en dan dit berichtje.

Woorden schieten me te kort.

Veel sterkte xxx

wonderfullwinnie zei

Meiske toch, je voelde het jammer genoeg al aankomen hé.
Ik denk aan jullie.
Laat dit jullie liefde voor elkaar sterker maken.

Eigenlijk zijn hier geen troostende woorden voor hé.

Sterkte.
xxx
Wendy

lorilowie zei

Durfde niet te smsen om te vragen hoe het met je gaat, keek elke dag naar je blog. Dit nieuws had ik echt niet verwacht, ik had grote hoop dat het deze keer toch zou lukken.Vind geen enkel troostend woord voor jullie. Het enige dat ik kan meegeven is blijf hopen, dat zei Domenico ook altijd tegen mij, maar das makkelijker gezegd dan gedaan !