donderdag 21 mei 2009

change of plans

een zalige rit deze morgen naar aalter. zo goed als geen verkeer, de zon scheen al om 7h, een goe muziekje... het was echt genieten. dit in tegenstelling tot de terugrit: een half uur in de file tussen beernem en jabbeke. stilstaand verkeer... pff.. das niet alles als je dringend moet plassen! dit terzijde.
de echo heeft een paar gegroeide follikels onthuld maar ze waren nog niet ideaal. gevolg: pas woensdag de terugplaatsing ipv dinsdag. daar gaat mijn afspraak bij de kapper van woensdagmorgen. ach ja, die uitgroei zal niet weglopen denk ik.
morgenvoormiddag moet ik m'n pregnylspuit krijgen. intra musculair, dat betekent dat de verpleegster er aan te pas zal komen. gezien ik een van de gelukkigen ben die morgen moet werken heb ik haar gevraagd om langs te komen op kantoor. ik smokkel haar dan wel mee naar het ehbo-lokaal. vertegenwoordigers komen ook met een valies toe hé :-).

zaterdagavond heb ik dan m'n eisprong. we proberen dan best ook nog eens 'op de natuurlijke manier' zei dr decleer, je weet nooit.
jaja, ik weet het, er zijn leukere dingen dan je gynaecoloog die je sexuele agenda plant maar we moeten toch z'n goeie raad volgen. stel je voor: er doet zich zaterdagavond laat een mirakel voor, een über-spermatozoïde vindt de juiste weg en geraakt met z'n black & decker boormachine tot in het midden van die ene, volmaakte eicel. die zygote begint zich te delen en woensdag krijgt die bezoek van die andere twee pagaddertjes die zich ook verder ontwikkelen. in dat geval beginnen we best uit te kijken naar de meest interessante lening om ons huis uit te breiden :-D.
keep on dreamin' honey!

1 opmerking:

Unknown zei

Prachtig geschreven, 'k zal het blijven herhalen. Tof dat je soms toch nog het grappige inziet ondanks de moeilijke tijden die jullie doorgaan. Keep up the spirit !