woensdag 27 oktober 2010

mag ik u voorstellen?

eergisteren zijn we op controle geweest. ik was toen 22 weken en 3 dagen ver.
onze ukkepuk weegt nu ongeveer 500g en is zo'n 30cm lang. echt wel al een babytje hé :).
we hebben zeer mooie beelden gezien, van haar gezichtje, haar handjes... op zo'n moment krijg je een warm gevoel en besef je dat je dat mini-mensje al graag ziet, ook al heb je ze nog nooit in levende lijve ontmoet.
ik heb ondervonden dat die 4 weken wachten op de laatste medische controle bijzonder vlot verlopen is. ttz, geen stressmomenten omdat ik niet meer kon wachten, geen paniekaanvallen, geen neigingen om de afspraak te vervroegen. betekent dit dat ik begin te genieten? dat ik eindelijk vertrouwen begin te krijgen in een goeie afloop?
het wordt ook wel concreter allemaal natuurlijk: de geboortelijst is samengesteld, we zijn begonnen aan de kinderkamer. het is me duidelijk aan het worden dat het 'voor echt' is :).
enne... als jullie een momentje hebben dan stel ik ze even voor, onze dochter:


3 opmerkingen:

Lie zei

Je wil niet weten hoe (gezond) jaloers ik nu ben. Zo mooi dat ze is!
Ik gun het je ZO,
maar (rarara) ik zou ook zo graag zo'n fotootje krijgen..

Billie zei

ik weet het lie... je mag van mij zelfs ongezond jaloers zijn, echt.
ik ken je hartzeer en voel ze tot hier... knuffel

Lie zei

Je mag haar altijd Lie noemen ter compensatie eh! *gniffel* :-)