maandag 27 september 2010

't is officieel

ik mag binnenkort overschakelen van hot wheels naar barbie: we krijgen een dochter.
je moet al een serieuze rot in het vak zijn om die echo te kunnen vertalen naar een meisje maar de dokter is er nu 100% zeker van (en we gaan er van uit dat hij al héél veel ervaring heeft op dat vlak :)).
voor de rest was alles in orde. de afmetingen waren perfect op schema, niet te groot, niet te klein. ze zat ondersteboven, dat betekent volgens mij dat het meestal de handjes zijn die ik voel duwen. ze zal mijn lange vingers hebben :).

gisteren heb ik te vroeg gejuicht als het over de kwaaltjes gaat. ik ben deze morgen naar de huisarts mogen gaan omdat ik bij momenten met moeite kon stappen door de rugpijn. blijkt dat ik al goed last heb van bekkeninstabiliteit. hopelijk brengt de kinesist wat verlichting...

Geen opmerkingen: