zondag 26 september 2010

she moves in her own way

van een beweeglijke baby gesproken! bij het minste dat ik me wat vooroverbuig aan m'n bureau krijg ik direkt een sessie gestomp en geduw totdat ik me terug rechtzet. 't zal een vinnig ding zijn denk ik, amai :).
deze morgen, toen ik al wakker was maar nog wat bleef liggen in bed, was ze weeral aan het stampen (of boksen). en dit keer kon ik het al voelen aan de buitenkant. zo'n goed gevoel dat dit gaf, die kleine duwtjes tegen m'n handen!
goed nieuws voor papa en broer natuurlijk.
morgen terug naar de gynaecoloog. in principe zullen we dan zeker weten of het een meisje wordt (en zal ik weten of ik die kleertjes terug moet verkopen :))

voor de rest zo goed als geen last van kwaaltjes. behalve af en toe wat rugpijn merk ik wel dat ik zeer snel buiten adem ben en dat mijn benen precies 100kg wegen. op het werk hebben we een lift maar zolang ik niet uitgeput op de grond val blijf ik de trap nemen. zo heb ik toch nog iets van beweging.

Geen opmerkingen: