vrijdag 15 januari 2010

pre-punctiedag

geradbraakt ben ik. alsof ik gestruikeld ben in het industriepark terwijl er net een grote camion op me afkwam, zo voel ik me :-). en moe!
maar het is vooral die rugpijn die me parten speelt.
volkomen normaal zegt dokter decleer. je eierstokken zijn verbonden met de spierbanden van de lage rug. en gezien die nu relatief veel wegen door al dat gekakel die ze dragen, rekken ze die spieren uit. vandaar de pijn.
gisteren hebben we gezien dat nog zo'n 8 follikels goed blijven groeien zijn. de rest is achterop gebleven en zal onbruikbaar zijn (en dat waren er toch redelijk veel!)
gisterenavond laat heb ik pregnyl gespoten en deze morgen nog naar aalter gereden voor een laatste bloedafname.
morgen om 9h afspraak in het jan palfijn gent voor de punctie. de 4de.
en hooooooooooopelijk de laatste!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ohhh ik weet wat je voelt. Je omschrijving klopt.

Houdt moed en hopelijk gaat de pu goed, en zal het idd de allerlaatste keer zijn.

We duimen voor je en denken aan julie.

Sterkte!

x sasbelgie

libra79 zei

Veel succes morgen!

Billie zei

bedankt om aan mij te denken meisjes!
sas, jouw blog volg ik. libra79, heb jij er ook eentje?

libra79 zei

Nee, ik heb er geen..Ik duim ontzettend hard voor jou en voor de 5 embryos:))