zaterdag 16 januari 2010

lucky number?

er is vandaag een klein wondertje geschied: ik werd onder narcose gebracht met de gedachte van nadien te horen te krijgen dat er zo'n 7-8 follikels zouden weggenomen zijn. wel, ik werd wakker en zoals altijd was mijn eerste woord 'hoeveel...?'. en tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen: 13.
dertien!! :-D
ik heb de dokter niet meer gezien maar blijkbaar hebben nog heel wat van die kleine follikeltjes een serieuze groeischeut gekregen. ik weet ook wel dat het helemaal niet zeker is dat ze alle 13 rijp waren maar het is toch positief.
gezien de grote hoeveelheid en het goeie spermastaal liet de laborant weten dat ze dit keer toch weer een aantal eicellen gaan bevruchten via ivf. de rest via icsi.
morgen om 14h mag ik bellen om te weten hoeveel babys-in-spé er geproduceerd zijn.
oeeeeeh spannend!

1 opmerking:

Unknown zei

Tjee wat goed zeg!! Ik duim me rot dat ze allemaal goed delen en er mooi uitzien!

Op naar morgen!

x sasbelgie