maandag 11 januari 2010

meer is beter

dit keer heb ik iedere avond 300 eenheden gonal-f gespoten in plaats van de gebruikelijke 150. en het heeft geloond: minstens 10 follikels! ik heb wel redelijk veel last van rugpijn maar dat geeft niet, ik ben blij met de goeie oogstvooruitzichten.
nu nog 2 dagen gonal-f spuiten en woensdagavond 4 flesjes menopur. donderdagmorgen nieuwe echo. heel waarschijnlijk zal de pickup voor dit weekend zijn en de terugplaatsing voor dinsdag. als alles loopt volgens plan uiteraard.

to be continued.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat FIJN zeg! Groei en bloei zeg ik altijd maar:-)

Houd moed, ik zie uit naar de rest, duiend op weinig pijn en een mooi resultaat.

x sas

www.eendagzwanger.blogspot.com

libra79 zei

Succes!
Hopelijk brengt 2010 ons veel geluk..
Liefs,
Libra