woensdag 13 juli 2011

breakdown

gisterenavond een dieptepunt gehad. viereneenhalve maand korte, onderbroken nachten beginnen hun tol te eisen. ik loop al een paar dagen rond met het gevoel alsof ik verkouden zal worden bijgevolg was ik gisteren extra vod-achtig. ik had ineens de courage niet meer om recht te staan uit m'n zetel. daarna ben ik in tranen uitgebarsten. niet verdrietig, puur uit ellendigheid van zo moe te zijn. zelfs een aflevering van mijn favoriete serie dexter kon me er niet bovenop krijgen.
j. heeft me dan stante pede naar bed gestuurd (ook al moest juliette om 22h30 nog melk drinken en moest hij om 4h opstaan deze morgen). en het is alsof juliette de boodschap begrepen heeft: ze heeft heel de nacht doorgeslapen, zonder dat ik haar bij me gepakt heb omdat ze anders klaarwakker wordt. om 6h werd ze dan toch onrustig en dan heeft ze nog tot 7h45 naast me geslapen. maar al bij al dus een kwaliteitsvolle nacht en daar ben ik haar dankbaar voor :).

mademoiselleke heeft weer een grote stap gemaakt: ze eet fruitpap sedert vorig weekend. en het begint goed te gaan. de eerste paar keren trok ze een gezicht alsof ik haar aan het vergiftigen was en bleef er niks binnen maar de 3de keer ging het al ietske beter. gisteren heeft ze in de creche een halve portie binnengespeeld. we gaan de goeie kant op. vaste voeding betekent ook andere consistentie van de pamperinhoud... juk... (dit terzijde :))

ze heeft nu ook gevonden hoe ze zich moet omdraaien van haar rug op haar buik. je hoort ze dan 'vechten' in haar park en ineens ligt ze in de volledig andere richting, op haar buik met haar knieƫn opgetrokken. alsof ze zal beginnen kruipen (ja, 't is een rappe die van mij :p). dan sta ik naast haar en zeg 'awel, naar waar ga je?!', en dan begint ze altijd te lachen :).

omdat ik hoop dat juliette later ook zo zot zal zijn van muziek als ik en j., zal ik hier ook regelmatig actuele liedjes posten die ik graag hoor.





Geen opmerkingen: