donderdag 14 juli 2011

7kg en 65cm...

...dit zijn juliette's nieuwste gegevens in haar grafiek. ze is goed op dreef, dat is duidelijk.
ze heeft gisteren, tijdens de consultatie bij K&G, 2 prikjes gekregen. het was de eerste keer dat ze zich heeft laten horen tot aan de andere kant van het gebouw. ocharme 't schaapje...

ze is vandaag naar de creche maar de kans is groot dat ze morgen zal moeten thuisblijven want ze is verkouden. niezen, hoesten en een verstopt neusje. het was precies een dyson die in onze kamer lag vannacht (de kruimeldiefversie dan).
borstvoeding is goed voor de weerstand zeggen ze. het is nu al de 3de keer dat juliette verkouden is, de eerste keer zelfs toen ze nog borstvoeding kreeg. zijn de kinderen die flesvoeding krijgen van bij de geboorte dan nog meer ziek?

anyway, spoelen is de boodschap. een ondankbare job, dat wel. ze ziet mij nog maar afkomen met m'n flesje fysiologisch water en ze is precies al aan 't verdrinken :).

off to bed, 'k voel me niet goed en heb dringend rust nodig!

1 opmerking:

Lie zei

Oei? Beterschap voor allebei dan...
Ik ben er nog niet aan uit wat ik ga doen: borstvoeding of niet, maar kom, ik heb nog tijd eh ;-)