maandag 1 februari 2010

YES!

ik durf het bijna niet luidop te zeggen maar ik heb een positieve zwangerschapstest!

toen de dokter het goeie nieuws vertelde kon ik de eerste ogenblikken geen woord uitbrengen. ik zit hier te rillen en te trillen van de zenuwen.

maar ondanks alles blijf ik met m'n voeten op de grond. ik ben al veel keren zwanger geweest dus de kans dat het weer een miskraam wordt is niet onrealistisch. maar het is een goed begin. ik moet positief blijven en hopen op een goeie afloop.

volgende week woensdag een eerste echo :D.

6 opmerkingen:

Sophie zei

Proficiat!

Lie zei

Moeilijk hoor...
Ik ben enerzijds heel blij voor je en hoop écht wel dat alles goed mag verlopen, 't heeft allemaal al TE lang moeten duren bij jou.
Anderzijds ben ik stikjaloers: ik zou ook zo graag eens een streepje krijgen op zo'n stupide zwangerschapstest *zucht*

Billie zei

dankjewel sophie!

@lie: ik begrijp héél goed hoe je je voelt. tientallen keren zat ik in jouw positie zoals nu. ik weet ook dat er niks is wat ik kan zeggen dat ervoor zorgt dat je je beter voelt. het ìs ongelooflijk frustrerend. ik blijf je 'reis' volgen.

Bram zei

Proficiat, wij duimen!!!!! Groetjes ook aan j.

Unknown zei

Ik ben heel blij voor je!!!!!!!!!

En nu maar hopen en duimen dat het 9 maanden een feest wordt!

x sasbelgie

www.eendagzwanger.blogspot.com

libra79 zei

PROFICIAT!Nu duim ik voor jou nog 8 maanden:))
Dikke kus...