zaterdag 13 februari 2010

tik tok

woensdagmorgen mag ik terug naar de dokter voor een echo. gisteren heb ik gebeld met hem. het feit dat het bloedverlies beperkt is gebleven, is hoopgevend zegt hij.
stel dat het vruchtje nog leeft dan ben ik tegen woensdag 6 weken en 4 dagen en zouden we een hartslag moeten kunnen zien.

ik was de laatste dagen eigenlijk wat meer gerustgesteld over de afloop. ik heb duidelijk meer uitgesproken symptomen maar gisteren ontdekte ik iets op de bijsluiter van die progesteronspuiten:
'nebenwirkungen: in einzelfällen kann es zu leichtem spannungsgefühl in den brüsten kommen'
op dat moment realiseerde ik me dat ik mezelf weer vanalles aan 't wijsmaken ben. gegarandeerd ben ik weer zo'n 'einzelfal'. hoe zou het ook anders kunnen, met al mijn chance.

ik wacht met een gelaten gemoedstoestand af tot we woensdag zijn.

weet je, ik heb mijn grens bijna bereikt denk ik. ik ben heel dat circus zo beu. zo moe.
ik kan niks meer verdragen. ik barst uit m'n kleren van de kilo's die eraan vliegen. 5 uur nadat ik m'n haar gewassen heb is het weer vettig. ik voel me lelijk en dik, echt waar.

heeft iemand toevallig een glazen bol over die ik eventjes zou mogen lenen...?

5 opmerkingen:

Unknown zei

had ik maar een glazen bol die ik aan jou kon uitlenen!

grt sas

Lie zei

Een glazen bol heb ik niet, maar er slingert hier wel nog een pakketje geluk. Ik geef het je graag...

Unknown zei

Wat leef ik met je mee in deze moeilijke tijden, ik duim hard voor je dat het helemaal goed komt!

nathalie zei

ik leef met je mee !
ik heb net een fortune cookie geopend dat zei "happy news is on its way to you"
ik reken er bij deze op dat dat nieuws van jou zal komen !
zal nog nooit zo hard geduimd hebben !

Unknown zei

Suc6 morgen bij de echo!!!

grt sasbelgie

www.eendagzwanger.blogspot.com