vrijdag 21 augustus 2009

smoesje mislukt

ik had zoooo geen zin om deze morgen naar aalter te rijden. vooral omdat het verloren moeite is want ik heb nul komma nul zwangerschapssymptomen. 'k heb dus vanmorgen gebeld om te zeggen 'dat ik er niet ging geraken omdat m'n auto in panne stond' :-). ik zei toen ook dat ik zelf wel een urinetest ging doen maar er was geen ontkomen aan een nieuwe afspraak. door die pregnyl zal ik sowieso een positieve test doen (heb ik eigenlijk ook al zelf ondervonden, remember de foto's). ik moet dus maandagmorgen toch eens gaan. irritant eigenlijk, die verloren rit maar aan de andere kant is het wel positief dat ik zo goed opgevolgd word. in brugge is er op die 9mnd tijd geen enkele keer gesproken geweest van een zwangerschapstest. daar zijn ze van het principe: tirez votre plan. nu hopen dat mijn regels ten laatste dinsdag doorkomen want dan kan ik nog vlug naar aalter voor een bloedafname om een nieuwe icsi-poging te ondernemen. woensdag is te laat want dan zitten we in rome.

Geen opmerkingen: