zondag 30 augustus 2009

oogsten op zondag

vrijdagnacht zijn we teruggekeerd van een zalig en ontspannend tripje naar rome. ondanks de nodige dikke buiken die we tegengekomen zijn ginder is het ons toch redelijk goed gelukt om onze gedachten wat te verzetten.
wel eventjes stress meegemaakt toen ik ontdekte dat ik te weinig gonal-f meegenomen had :-ss. de dosis voor vrijdagavond lag nog in de frigo, thuis welteverstaan... ik heb m'n prikje dan maar 's nachts gegeven bij thuiskomst, een paar uur te laat maar ik denk niet dat dit een groot probleem is.

deze morgen op controle geweest. er zaten ongeveer 9 follikeltjes, niet slecht dus. vanavond en morgen nog eens gonal-f spuiten en dinsdagavond 4 flesjes menopur + iets nieuws: cetrotide. dat is dus ter vervanging van m'n decapeptyl.

woensdagmorgen nieuwe checkup!

oh ja, die kleine peertjes aan onze perenboom waarover ik een tijdje geleden sprak, die zijn ondertussen heel hard gegroeid. loïc en ik hebben ze daarnet geoogst, een hele bak vol! hopelijk wordt het bij mij ook een interessante oogst volgende week :-).

Geen opmerkingen: