donderdag 17 december 2009

ja hoor, ik leef nog =)

het doet raar om ineens weer te bloggen, zo lang geleden! tjah, ik had niet veel te vertellen natuurlijk wat icsi en aanverwante termen betreft. ik heb mezelf een pauze gegund en het heeft me goed gedaan. het is zo moeilijk om de beslissing te nemen van eventjes te stoppen maar ik raad het iedereen aan. je krijgt de mogelijkheid om eens een 'normaal' leven te leiden, zonder al dat geloop en gestress. en wat dokter decleer zegt is waar: het is absoluut niet aangenaam om dan uiteindelijk helemaal psychisch dolgedraaid en met een slechte relatie zwanger te geraken.
soit, de stop was een goeie beslissing maar het geraakt tijd dat ik terug in roulatie ben. daar ben ik me gisteren zeer erg bewust van geworden toen ik in ikea rondliep, omringd door een kudde 12-maand zwangere trutten met al hun oooh's en aaah's bij het zien van een pluchen beer (nee ik neem m'n woorden niet terug, voilĂ )..

tijdens mijn pauze heb ik wel slecht nieuws te verwerken gekregen: bij mijn tante (die een beetje mijn surrogaatmoeder is) is de verschrikkelijke diagnose van longkanker vastgesteld... ze heeft ondertussen al 2 keer chemo gekregen en na de 3de keer volgt er een scan waardoor we zullen weten of de behandeling al dan niet aanslaat. fingers crossed.

deze morgen zijn we terug naar dokter decleer geweest, om m'n schema op te halen voor de volgende poging. in principe zou ik volgende week moeten herbeginnen (want ik verwacht elk moment m'n regels) maar dat gaat niet want met de feestdagen zitten ze met een personeelsgebrek in het ziekenhuis, tot grote ergernis van de dokter..
maar geen nood, ik neem nu tot en met 27 december elke dag 3 keer orgametril en dat moet ervoor zorgen dat mijn regels uitgesteld worden.
ergens half januari dan zal ik mogen gaan voor m'n pickup. de 4de al.

can't wait!

ooh ja, nog een tip: zeg ajb niets in de trant van '2010 wordt jullie jaar'. je doet me daar geen plezier mee want ik heb dit van 2007, 2008 en 2009 ook moeten horen en niks van al die voorspellingen is uitgekomen. bedankt voor de bereidwillige medewerking :p

1 opmerking:

Bram zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.