donderdag 15 oktober 2009

onfeilbare intuïtie (spijtig genoeg deze keer)

de transfer is niet doorgegaan: 1 embryo heeft het ontdooien niet overleefd en het andere is vannacht gestopt met delen... :'(
deze morgen ben ik opgestaan met een slecht voorgevoel. 'k heb dan bewust een kwartier te vroeg gebeld naar gent zodanig dat ik nog op een aanvaardbaar uur kon toekomen op het werk in het geval de transfer niet zou doorgaan.
dus ja, om 9h zat ik aan m'n buro. met een draak van een humeur. en het feit dat m'n verantwoordelijke zich totaal niet afvroeg hoe het kwam dat ik daar ineens toch zat heeft er ook geen goed aan gedaan.

nu is het voor een tijd gedaan. ik ben op, heb rust nodig. het is een lange pauze nemen of kans lopen om intens bevriend te geraken met mr prozac.

1 opmerking:

Lie zei

Meiske toch... Ik hoop dat je de kracht vindt om dit een plaats te geven en daarna in alle rust een beslissing kan nemen voor de toekomst.Ik wens je een wolk van een wondertje toe...