maandag 27 juli 2009

onverwacht lichtpuntje

vorige vrijdag was mijn 'dag 10'. ik heb toen gebeld naar de verpleegster bij dr decleer (die was wèl al terug uit verlof) om te vragen of het te laat zou zijn om vandaag of morgen nog een echo te nemen. ik wist wel dat de kans miniem was maar ik wilde het toch eens vragen, you never know. ze wist het ook niet direct te zeggen maar had beloofd om er vandaag over te spreken met de dokter.
ze belde deze morgen terug om te zeggen dat ik morgen toch nog eens mag gaan voor een echo. stel dat ik nog geen eisprong gehad heb dan kunnen we normaal gezien toch nog een terugplaatsing doen van de 2 ingevroren embryo's.
grote hoop heb ik niet, het zou gewoon tof zijn mochten we onverwachts toch nog een poging kunnen doen. is het niet zo dan zal ik er niet wakker van liggen. ik had me er immers al bij neergelegd dat het nu voor een tijdje rustig zou zijn.

Geen opmerkingen: