woensdag 4 maart 2009

vervolg

hier ben ik dan terug, een goeie 6 maand later... in al die tijd heb ik de energie niet gevonden denk ik om alles hier te komen schrijven. er is nochtans heel veel gebeurd ondertussen.
ten tijde van mijn vorig bericht gingen we dus net beginnen aan onze 5de IUI poging. die was ook uitgedraaid op niets. na deze 5de teleurstelling hebben we besloten om eens een maandje over te slaan om onszelf wat emotionele rust te gunnen. tijdens deze 'rustcyclus' ben ik spontaan zwanger geraakt maar toen ik het goed en wel doorhad was ik het vruchtje alweer kwijt..
bij birth in brugge werd daar geen aandacht aan besteed, tot mijn grote verbazing, het stond gewoon vermeld in ons dossier.
we hebben dan nog een 6de poging ondergaan (waarbij ik in 't geniep 2x een extra pilletje clomid genomen heb) maar ook deze keer was het zonder resultaat.
eigenlijk is het na de 5de IUI voor ons duidelijk geworden dat we niet echt tevreden waren over de manier van werken in brugge. we hadden het gevoel dat we aan het lijntje gehouden werden. daarenboven waren er nog een aantal zaken waarmee ik het moeilijk had. zo bijvoorbeeld was een van de verpleegsters die de bloedafnames deed zwanger. sorry, maar ik vind het niet kunnen dat er zwangere verpleegsters rondlopen in een fertiliteitskliniek. van zodra ik een vrouw zie rondlopen met een zwangere buik dan krijg ik spontaan een krop in m'n keel en moet ik onmiddellijk mijn blik afwenden of ik begin te wenen. en dan zit er zo eentje voor je om je bloed af te nemen.... :-s
toen, nog voor de 6de IUI, hebben we een afspraak gemaakt bij dr decleer in aalter. we wilden van hem eens horen wat hij dacht van ons vruchtbaarheidsprobleem. pas anderhalve maand later konden we gaan. in die tijdspanne hebben dan nog die 6de poging in brugge gedaan.
ook dit keer zonder resultaat.
de rest van het verhaal volgt. ik ga m'n bedje opzoeken want morgen is het vroeg opstaan om naar batibouw te gaan.

Geen opmerkingen: